Płatności PayU



W naszym sklepie za złożone zamówienie możesz zapłacić wygodnie przez:

  • Bezpieczne płatności- PayU (szybkie płatności, BLIK, itd)
  • Przelewem tradycyjnym


PayU to system płatności online, umożliwiający dokonanie szybkiej płatności za zakupy. Dzięki płatnościom z wykorzystaniem platformy PayU możesz bezproblemowo dokonać płatności ze swojego konta bankowego, kartą płatniczą lub blikiem.


Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie do systemu platności PayU, w którym dokonasz szybkiego przelewu bankowego lub wybierzesz płatność BLIKIEM.


Obecnie PayU obsługuje szybkie płatności dla poniższych typów płatności:

Alior Bank, Apple Pay, Banki Spółdzielcze, Bank Nowy BFG S.A., Blik, BNP Paribas, BOŚ Bank, Citibank, Credit Agricole, Google Pay, ING, Inteligo, IPKO, Maestro, Mastercard, Masterpass, mBank, mBank Collect, Millennium, Nest Bank, Noble Bank, Pay Later with Klarna, Pay Later with PayPo, Pay Later with Twisto, PayU Installments, Pekao, Pekao Collect, Plus Bank, Santander Bank Polska, Visa, Visa Click to Pay, Visa Electron


Jak skorzystać z płatności PayU?

  1. Podczas składania zamówienia jeśli jesteś w koszyku, kliknij "Przejdź do realizacji zamówienia"
  2. Następnie wybierz adres dostawy
  3. Wybierz przewoźnika
  4. Wybierz sposób płatności "PayU",
  5. Wprowadź szczegóły płatności, takie jak informacje o karcie kredytowej lub inne preferowane metody płatności.

Gotowe! Twoja płatność zostanie zaksięgowana w kilka sekund.


Co zrobić jeśli płatność PayU się nie powiedzie?

a) Zapoznaj się ze spodobem składania reklamacji PayU

b) Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres emailowy help@payu.pl lub zgłoś telefonicznie +48 61 628 45 05

c) Wyślij do nas zapytanie w sprawie statusu płatności korzystając z formularza kontaktowego
 

Jeżeli dalej niemożliwe jest dokonanie szybkiej płatości poprzez PayU, wykonaj tradycyjny przelew na poniższe dane naszego sklepu:

Nr konta: 19 1240 5790 1111 0010 7081 1956

Enkom Arkadiusz Kowalski

ul. Starzyńskiego 6-7/2

76-200 Słupsk

Tytułem przelewu: NUMER_ZAMÓWIENIA

Pamiętaj, by poinformować nas mailowo o wykonaniu przelewu wysyłając potwierdzenie przelewu na adres sklep@zoolio.pl