Jak wysyłamy Twój zamówiony towar?

Zamówienia realizujemy najczęściej następnego dnia roboczego. Jeżeli zamówisz towar do godziny 12, jest szansa że Twoje zamówienie wyślemy tego samego dnia. W przypadku dużej ilości zamówień, paczki realizujemy do 3 dni roboczych. Standardowy czas realizacji zamówień w naszym sklepie wynosi 24-48 godzin.  Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówień do 7 dni roboczych kiedy towar wysyłany jest od producenta.

  1. Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy lokalnego przewoźnika również w zależności od adresu wysyłki i obecności adresata. 
  2. Kurier przed doręczeniem przesyłki najczęściej kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie i upewnia się że adresat będzie pod wskazanym adresem. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy to zostawia awizo z informacją że przesyłkę dowiezie ponownie następnego dnia. Jeśli za drugim razem kurier nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem, paczka trafia na magazyn do odesłania.
  3. W większości problemów z dostarczeniem paczek to nieobecność adresata, problem związany z dojazdem pod wskazany adres, np droga polna, dom w lesie, dom który jest nieoznaczony numerem, adresat który nie odbiera telefonu, brak adresata w domu. Firmy kurierskie także nie mogą odpowiadać za nieobecność adresata pod wskazanym adresem, lub trudne warunki terenu który czasem uniemożliwia dojazd na czas. Prosimy zatem o wyrozumiałość wszystkich stron.


Koszt wysyłki

Nasz towar rozmieszczony jest w trzech magazynach. Koszt wysłania towaru z każdego magazynu liczony jest osobno. Aby uniknąć wysokich kosztów wysyłki towaru, zalecamy kompletowanie towaru z jednego wybranego magazynu. Poniżej koszt wysłania towaru z poszczególnych magazynów:

1. Magazyn 1Z 16,99 zł

2. Magazyn 2H 16,99 zł

3. Magazyn 3A :

  1. 29,99 zł za zamowienie do 100 zł
  2. 24 zł za zamówienie powyżej 100 zł
  3. 19 zł za zamówienie powyżej 150 zł
  4. 16,99 zł za zamówienie powyżej 300 zł

4. Koszt wysyłki od 150zł do 180zł oznacza że towar musi być wysłany na palecie z uwagi na gabaryt lub wagę.


Jak sprawdzić status wysyłki?

Jeżeli Twoje zamówienie jest nadal w trakcie realizacji i nie opuściło magazynu, status możesz sprawdzić w zakładce Moje konto.

Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz za pośrednictwem wiadomości elektronicznej potwierdzenie wysyłki wraz z numerem przesyłki od usługodawcy. Dzięki tym danym możesz śledzić aktualny status swojej przesyłki.


Brak pełnej dostawy?

W niektórych przypadkach Twoje zamówienie zostanie podzielone na kilka dostaw, dzięki czemu zamiast jednej całej dostawy otrzymasz kilka częściowych dostaw. Dzieje się tak gdy wysyłamy towar z kilku różnych magazynów lub gdy przedmioty są za duże lub za ciężkie, aby mogły być umieszczone w jednej paczce. Jeżeli tak się stało i całe zamówienie nie dotarło, poczekaj cierpliwie 1 dzień lub zgłoś nam ten fakt korzystając z formularza kontaktowego.


Dostarczone zamówienie jest uszkodzone

Jeżeli otrzymane produkty zostały uszkodzone w transporcie możesz zgłosić ten fakt korzystając z formularza w Twoim panelu klienta klikając na szczegóły wybranego zamówienia i tam dokładnie opisać cały przypadek, lub jeśli zamówienie nie przypadło Ci do gustu, możesz bezpłatnie odesłać je w ciągu 14 dni, korzystając w tym celu z formularza zwrotu towaru.