Jak wysyłamy Twój zamówiony towar?
Zamówienia realizujemy najczęściej następnego dnia roboczego. Jeżeli zamówisz towar do godziny 12, jest szansa że Twoje zamówienie wyślemy tego samego dnia. W przypadku dużej ilości zamówień, paczki realizujemy do 3 dni roboczych. Standardowy czas realizacji zamówień w naszym sklepie wynosi 24-48 godzin. Zastrzegamy sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji zamówień do 7 dni roboczych kiedy towar wysyłany jest od producenta.
- Przesyłki są dostarczane wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy lokalnego przewoźnika również w zależności od adresu wysyłki i obecności adresata.
- Kurier przed doręczeniem przesyłki najczęściej kontaktuje się z odbiorcą telefonicznie i upewnia się że adresat będzie pod wskazanym adresem. Gdy kurier nie zastanie odbiorcy to zostawia awizo z informacją że przesyłkę dowiezie ponownie następnego dnia. Jeśli za drugim razem kurier nikogo nie zastanie pod wskazanym adresem, paczka trafia na magazyn do odesłania.
- W większości problemów z dostarczeniem paczek to nieobecność adresata, problem związany z dojazdem pod wskazany adres, np droga polna, dom w lesie, dom który jest nieoznaczony numerem, adresat który nie odbiera telefonu, brak adresata w domu. Firmy kurierskie także nie mogą odpowiadać za nieobecność adresata pod wskazanym adresem, lub trudne warunki terenu który czasem uniemożliwia dojazd na czas. Prosimy zatem o wyrozumiałość wszystkich stron.
Koszt wysyłki
Nasz towar rozmieszczony jest w trzech magazynach. Koszt wysłania towaru z każdego magazynu liczony jest osobno. Aby uniknąć wysokich kosztów wysyłki towaru, zalecamy kompletowanie towaru z jednego wybranego magazynu. Poniżej koszt wysłania towaru z poszczególnych magazynów:
1. Magazyn 1Z 16,99 zł
2. Magazyn 2H 16,99 zł
3. Magazyn 3A :
- 29,99 zł za zamowienie do 100 zł
- 24 zł za zamówienie powyżej 100 zł
- 19 zł za zamówienie powyżej 150 zł
- 16,99 zł za zamówienie powyżej 300 zł
4. Koszt wysyłki od 150zł do 180zł oznacza że towar musi być wysłany na palecie z uwagi na gabaryt lub wagę.
Jak sprawdzić status wysyłki?
Jeżeli Twoje zamówienie jest nadal w trakcie realizacji i nie opuściło magazynu, status możesz sprawdzić w zakładce Moje konto.
Gdy paczka opuści nasz magazyn, otrzymasz za pośrednictwem wiadomości elektronicznej potwierdzenie wysyłki wraz z numerem przesyłki od usługodawcy. Dzięki tym danym możesz śledzić aktualny status swojej przesyłki.
Brak pełnej dostawy?
W niektórych przypadkach Twoje zamówienie zostanie podzielone na kilka dostaw, dzięki czemu zamiast jednej całej dostawy otrzymasz kilka częściowych dostaw. Dzieje się tak gdy wysyłamy towar z kilku różnych magazynów lub gdy przedmioty są za duże lub za ciężkie, aby mogły być umieszczone w jednej paczce. Jeżeli tak się stało i całe zamówienie nie dotarło, poczekaj cierpliwie 1 dzień lub zgłoś nam ten fakt korzystając z formularza kontaktowego.
Dostarczone zamówienie jest uszkodzone
Jeżeli otrzymane produkty zostały uszkodzone w transporcie możesz zgłosić ten fakt korzystając z formularza w Twoim panelu klienta klikając na szczegóły wybranego zamówienia i tam dokładnie opisać cały przypadek, lub jeśli zamówienie nie przypadło Ci do gustu, możesz bezpłatnie odesłać je w ciągu 14 dni, korzystając w tym celu z formularza zwrotu towaru.